Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~saian | użytkownik

imię i nazwisko adresParyz zarejestrowany29.05.2005 @12:30:47 ostatnio na stronie31.01.2015 @23:51:46

obecnie studiuje architektore w Paryzu jaram sie rysowaniem i malowaniem a w szczegolnosci w plenerze kiedy widze i slysze co sie dzieje wokol mnie (najlatwiem jest mi wtedy przekazac to na papier) .
Uwielbiam podrozowac i zwiedzac nowe miejsca poznawac nowych ludzi i przewywac przypalowe przygody ktorych w moim przypadku nie brakuje ^^

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9264841
digarty64 komentarze1101 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~KropkaM    12.02.2011 @13:58:52
Dzięki za komentarz. ^^ Masz bardzo fajną galerię na pewno się tu jeszcze pojawię
Pozdrawiam ^^
~Patrycja92a    06.02.2011 @16:22:40
O, rzeczywiście Pierwszy raz widzę żeby coś takiego było wybudowane w rzeczywistości ; ) W każdym razie dziękuję za komentarz
_______
you are art.
~MatiDG    05.02.2011 @12:17:09
ano nie dziekuje
~MatiDG    05.02.2011 @11:30:35
aktualnie na 4 w srode bronie inz
~MatiDG    05.02.2011 @11:11:38
format a3, tylko to strasznie stracilo na jakosci przez te 500 kb;/
~jmichaska    31.01.2011 @22:12:34
Dziękuję A co do Franklina to jak można go nie lubić przecież on potrafił juz liczyc i sznurować buciki:P
~MatiDG    31.01.2011 @21:55:50
a dziekuje Ci
~sylwestraO    28.01.2011 @22:54:29
taki niegrzeczny Pozdrawiam
~jaskoleczka    26.01.2011 @20:23:57
wielkie dzięki
_______
Talent objawia się temu,kto zechce go zaakceptować.Wystarczy uwierzyć i nie bać się popełniać błędów.

Paulo Coelho
~kFiatkova    24.01.2011 @22:42:52
akwarelki wydaja mi sie szybsze więc nad tym posiedziałam, troche przede mną zeby dojść do 2h ale da się podobno i w 90 min :D
~lookl    24.01.2011 @21:54:19
z 2B nie da się takiej czerni uzyskać..zwłaszcza jak się rysuje 0,5
~lookl    24.01.2011 @21:45:55
~kFiatkova    24.01.2011 @21:44:33
zapomniałam dodać że format to 50x70 :P
~sylwestraO    24.01.2011 @21:41:18
Bardzo dziękuję
~lookl    24.01.2011 @20:44:14
ołówek + gimp
~pawels1990    20.01.2011 @23:30:40
Dzięki, Twoje prace są super - lubię takie, które są rysowane/malowane z 'wolnej ręki'. Pozdrawiam!
~sylwestraO    29.12.2010 @15:37:11
Dziękuję Bardzo
~Katharin    23.12.2010 @23:55:19
hym, thx :P
~TeSz    02.12.2010 @15:31:38
Dzięki
~CaoVijolicastiMetulj    25.11.2010 @21:28:25
drzewo schowane za szkłem odbiło światło ale spróbuje nad tym popracować dzięki
~CaoVijolicastiMetulj    24.11.2010 @23:06:02
dziękuję pięknie tutaj
~Kegriz    24.11.2010 @22:15:58
fajne profilowe
_______
http://www.akwarela.fora.pl/ forum akwarelowe - zapraszam miłośników tej techniki
http://rafalrudko.com/ - strona z moimi akwarelami
~Katharin    23.11.2010 @22:27:48
no pewnie
~Kamalia    21.11.2010 @17:40:48
napisy ...długopis nie chciał się zatrzymać.
Twoje "Damy" są ekstra.
~jeanette    18.11.2010 @13:34:12
thx
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt